Läger (Anna)

I helgen har jag varit på Breddläger i gymnastik med Johanna och sju av våra gymnaster (och en mamma). Det har varit skitkul! Alla har varit så duktiga. Utom arrangörerna och ledarna då, så mycket tid har gått åt till onödigt tjat. Men våra gymnaster har varit fanastiska! Vi har kört matta/hopp, trampett, trampolin, gympaskoj, cheerleading, aerobics, bågskytte m m. Vi har badat och spelat bowling och vart på diso och sjungit karaoke. Och sminkat mig jättesnyggt! Jag hade nagellack i ansiktet och allt (tack Johanna!).
Jag lovade Ninni en massa bilder. Jag tog fyra. Och sen fick jag en (kort!) film från snälla Petra från Vikingstad GS. Det var allt.





Johanna, Anna, Ebba, Elin, Jag
Sandra, Vilma, Julia, Stephanie
JÄRNGÄNGET!




En härlig helg, även om jag var så trött när vi kom hem att jag grät till en Beck-film. Hahahaha!
(Vi var ju ändå ute till typ fyra på fredagen och sen upp vid sju, och sen var man fysiskt aktiv tio timmar i streck på lördagen, sen dålig med sömn på natten, upp tidigt söndag och sen några timmar träning till. Ni förstår va? Jag tycker ju inte Beck är sorgligt alltså.....)


(PS Frida: Jag la upp filmen själv på youtube och allt, det slår din autosumma på Excel tycker jag :D ......)

Kommentarer
Postat av: frida

jag tycker nästan att det är jämt skägg. du såg ju hur stolt jag blev över mig själv!



förresten så förstår jag vad du menade med den första bilden kontra grimasbilden, hahaha!

Postat av: Anonym

shit va duktiga era tjejer har blivit!!!

2009-04-01 @ 11:35:03
Postat av: Cici

Fy så duktig Anna H är! Fantastiskt!

2009-04-01 @ 21:13:07
Postat av: Ninni

Visst är hon/de duktiga! Vi är mycket stolta och tar åt oss en del av äran... ;-)

2009-04-01 @ 22:39:13
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback