God morgon (Anna)

I natt har jag sovit ungefär två timmar. Jag har haft så högt blodsocker förstår ni! Jättekonstigt, för jag tog lika med insulin som jag brukar när jag äter lite sega kolor. Plus att jag bara åt äggröra och kalkonbacon till kvällsmat och det innehåller ju inga kolhydrater så jag borde snarare ha blivit låg. Det var konstigt.

Iallafall så kommer jag nog vara lite trött idag. Jag ber om ursäkt så här i förväg. Jag har spelat mitt spel mellan klockan fem och halv åtta, sen var det ju lika bra att gå upp. Tidigt va? Ohyggligt! Men spelet är snart varvat :)

Nu har jag tänkt åka lite tidigare till stan och shoppa lite träningsläder och skivor (kanske). 





Måndag idag då. Hurra....... Grus, slät sten och löv. Idag händer det grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback