Det är sommar! (Ninni)

Det här har jag längtat efter så länge..
Alla kalla, lååånga vintermånader.
Och så är solen och värmen plötsligt här.
Jag bara njuter!
För man får inte glömma bort det.
Att stanna upp och NJUTA!

Jag njuter av att bara vara ledig.
Att kunna skrota omkring här hemma utan några måsten.
Ta en promenad.
Ta en tupplur i badenbaden.
Tänka på min fina vän Linda medans jag väntar på spännande nyheter från New York.
Gå till bonden och köpa nyplockade jordgubbar att äta till lunch. (Kan det bli mer ekologiskt och närodlat än så?!)
Gosa med Ragge.
Att vara skitig i håret utan att det gör ett endaste dugg.
Njuta av att det doftar pion i hela trädgården.
Att läsa en bra bok. (Just nu Den vite mannen - Papalagi. Recension kommer.)
Fnissa lite över tokroliga minnen från helgen.
Att klippa gräset för att man har lust. Inte för att man måste.

Ja.. Ungefär så ser min dag väl ut så här långt.
I LOVE IT!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Sååå rätt Kristin, bara vara och njuta av det, visst är det underbart! Själv hoppar jag dock gräsklippningen och har ännu inte börjat läsa Den vite mannen - men det kommer (iaf det senare...) Kram på dej!

2009-06-22 @ 20:36:44
Postat av: Jonas

Jag skulle gärna byta med dig! Passa på och njut, det låter jätteskönt! Själv kom jag hem kl 23.30 från jobbet, har inte kommit på än hur jag ska lyckas njuta av dagen innan det är dags för sängen... Men att läsa Kellandersisters-bloggen brukar alltid göra mig glad! :)

2009-06-22 @ 23:45:42
Postat av: Ninni

Åsa! Hoppas att du slappar i din badenbaden lika mycket som jag! Och rulla förbi på en fika om du tar dig en cykeltur! Kram



Jonas! Hoppas att du samlade massor energi i helgen så att du orkar med alla dina långa dagar! Och att vädret håller i sig till helgen så att du kan njuta då! Tack för de fina orden :-) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback