NEJ! (Ninni)

Jag har inte gift mig med pappa!
Det är de där nollorna på familjesidan på corren verkar vara totalt inkompetenta!
Kanske sommarjobbare som inte riktigt vet vad de pysslar med???
Eller, som Anna brukar säga, hjulet snurrar men hamstern är död??

Nej jag vet.. Det är väl inget att hetsa upp sig över.
Men det blev så FEL!
Och jag hade faktiskt bara tänkt att ha en enda bröllopsannons i tidningen i mitt liv.
Nä, just nu hatar jag corren och alla som jobbar där.
Utom Jörgen då.
Han har faktiskt semester och slipper därför stå till svars för den här gigantiska fadäsen.

Nästa lördag får ni kolla annonserna igen.
Då jävlar ska det stå rätt  minsann!



Nu glömmer vi det här (tills på måndag morgon familjeredaktionen på corren öppnar.....) och går på fest istället!
Camilla och Pernilla har gemensam trettioårsfest idag.
Det ska bli så skoj!
Men det börjar tidigt. Det är ju så när man börjar bli gammal.
Halv fyra ska vi vara hos familjen Jonsson-Pettersson.
Jag ska ha min nya klänning och mina nya SKOR! Det är nog de högsta klackar jag nånsin har haft på dem. Till och med högre än på bröllpet.



Bilder från festen kommer imorgon!
Dessutom måste jag ju lägga upp lite bilder från vår vecka nere i Gryt.
Vi kom precis hem därifrån och vi har haft en riktigt lugn och skön vecka.

Ha en skojig lördagskväll alla glada läsare!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja visst att brudgum inte är lika viktig som bruden, men brudens far måste han väl klå ändå?

Äsch strunt i det, det var ju lite roligt.



Jag kunde tycka att de skulle ha skrivit Gudrun Kellander iof. Det var ju faktiskt henne Per gifte sig med....

Postat av: Ninni

Hahahah.. Du är knäpp.

2009-07-25 @ 12:43:36
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback