Cicis möhippa (Ninni)

Igår var det dags för Cicis möhippa. Planen var att överraska henne hemma hos Helena i Vadstena, dit Cici med familj var bjudna på lunch. Och överraskad var precis vad hon blev när alla vi brudar skuttade fram från vårt gömställe.

Josse, Helena och Sara hade gjort ett fantastiskt jobb med att spika ihop en dag som passade Cici perfekt.



Vi började med picknick vid en vacker plats som hette Stora Lund vid Vättern. Helena hade slavat vid spisen hela morgonen och det var så gott!









Sen skulle vi "herrgårdsträna" Cici.
Det blev lerduveskytte.


Cici lyssnade noga när den vänlige Nils föklarade hur det gick till.


Alexandra, däremot, gillade tydligen inte Nils nåt vidare.


Cici sköt som om hon aldrig hade gjort nåt annat. Träff på träff. Vi andra var imponerade!




Själv var jag vansinnigt dålig. Men jag är ju bra på så mycket annat! :-)


BOOOM!

Sen var jag tyvärr tvungen att lämna tjejerna, så middag och badtunna missade jag. Men Anna kom när jag åkte så det gick ju jämnt upp. Vem vet? Anna kanske till och med bloggar nåt från kvällen?

Jag hoppas att Cici är nöjd med sin dag och att hon kommer att minnas den hela livet!

Kommentarer
Postat av: Cici

Åh. Jag är jättenöjd. Som du skrev passade det verkligen mig perfekt. Kul att så många kunde komma också. Tack så väldigt mycket för en underbar dag!

2009-07-30 @ 16:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback