Nu är jag här igen (Anna)

Long time no see, som cowboysarna brukar säga. Eller några andra.

Jag skulle vilja säga att jag inte har bloggat sen i måndags. Tror jag. Det var länge. Tur att Ninni håller ställningarna.

Ja, det är finfint med mig, om man bortser från lite träningsvärk. Men det är alltid trevligt. I tisdags började ju min gymnastik med. Det var jätteroligt. Det kommer att bli en finfin termin. Det känner jag på mig. Om inte Magnus vill träna sitt tredje ben som vanligt vill säga. HAHA.

Igår var jag och Allle B ute på långpromenad helan kväll. Det var trevligt. Speciellt kul hade vi när vi pratade om en Spanien-resa vi gjorde nån gång sisodär 2004. Vi var ganska galna. Men det är vi ju än. Vi pratade självklart nutid också. Det är viktigt. Och det var mycket trevligt.

Idag har det varit gymnastik igen. Min pappa har varit med och tränat. Det förgyllde träningspasset kan jag lova. Det är viktigt att hålla formen även som pensionär. Det vet pappan, det.

På min stora gymnastik börjde det nya tjejer. En var skitduktig. Men inte dryg! Jag älskar såna rara människor.




Jaha, nu fick jag näsblod. Det är väl bäst jag slutar. Baksidan av handen är inte så mysig att använda alltså.

PS. Jag äter jättegammalt naturgodis som jag tror jag och Johanna köpte typ förrförra helgen. Mmmmm. Crispy. Go nuts everybody.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback