Festlig fredag (Anna)

I fredags var det dags att gå ut och roa sig. Det gjorde jag också, kungligt. Först var vi hos Frida. Vi tittade på Let´s dance, och Hjälp. Det var kul! Sen spelade sjääälvklart spel. Det var Twister och det var Wii fit. Mest Twister. Det är så roligt!

Ja men vilka var vi då???  

Det var Frida,

Lina, Johanna,

Jenny,

Marcus. Och så jag då.

Här kan vi se lite ur de två matcherna som gick mellan Frida och Marcus. Frida förlorade både men är som synes ingen dålig förlorare......




Lina och Jenny körde en kusinmatch. Man kan säga att de vann varsin gång. Jenny la sig på Lina en av gångerna och det räknas väl inte som en vinst då?




Det är viktigt att snuaa. Och att kunna höger och vänster. Det kunde ingen. Men alla visste vilken nästan vilken färg de var så de skulle dricka...

Jag och Marcus körde en ganska intim match. Johanna har tagit ganska många närbilder på mina trosor. Men de visar jag inte här. Men det syns nog ganska mycket ben och lite skinka så känsliga läsare bör titta bort. Jag vann över Marcus. Två gånger.... hrm. (Från våra omgångar har jag typ 50 kort, men det känns så ego att publicera dem fast de är roliga!)



Sen var det Frida mot Johanna. Frida förlorade än en gång. Jag vet inte om det berodde på att hon var fullast....


Jag och Johanna körde med en gång. Jag vann.

Sen kördes det Wii fit. Iallafall körde Johanna och Marcus det. Jag har en jättefin film. Och två kort. 



Sen var det dags att gå ut. Ja, jag hade hjälm på mig. Hoppsan vad tjuriga de blev (var) i garderoben när jag ville hänga in den. Snygg var jag iallafall. Ja, lite röd i huvudet med, men kom igen, det var ju så kallt ute....


Väl ute på Platens blev det bara några försök till att ta kort på mig och Johanna. Jag lyckades inte. Men någon har tydligen varit snäll och hjälpt oss att ta ett kort...




(ja, tittut lilla örat...)


Sen kom Linn och hämtade oss, tack och lov. Men vad roligt det var, framförallt hos Frida. Tack allihopa. Snart kommer nog ett inlägg om lördagen. Hurra!

Kommentarer
Postat av: Lina

haha! Näe det är ingen vinst om man tacklas! det var ju så vi kom överens om innan vi började :)



kul var det iaf, får vi köra en repris på sen!

Postat av: Marcus

Antar att jag förtränger förluster fort, men efterssom jag kommer ihåg spelandet hos Frida som roligt kan det ju knappt vara möjligt att du vann... :P

2009-02-02 @ 20:39:17
Postat av: Marcus

Antar att jag glömmer förluster snabbt, men eftersom jag kommer ihåg spelandet hos Frida som roligt kan det ju knappast var möjligt att du vann... :P

2009-02-02 @ 20:43:57
Postat av: Anna

Ja en repris låter härligt! Vi går ju ut ungefär varje torsdag så det är bara att höra av dig! Tack för en trevlig kväll. :)



PS Marcus, du är INTE bjuden på reprisen. Inte efter det du gjorde på gymnastiken ikväll!

2009-02-05 @ 23:03:53
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback