Sportlovsafton (Ninni)

Jag firar just nu sportlovsafton med ett glas vin.
Härligt!

Det där med fredagen den 13e har jag inte märkt av idag.
Hela dagen har gått som på räls, trots diverse riskfyllda utsvävningar i linköping.
Men jag kanske inte ska ropa hej än?
Då kanske jag bränner maten eller nåt.
Risken är ju ganska stor eftersom jag sitter här och slösurfar istället för att hålla koll på den.
Men i så fall är det ju inte ett dugg oturligt.
Bara klumpigt.

Ha en fin fredagskväll!
Och trevlig resa alla På Spåret-nördar.

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej!



Länge sedan! Försöker nå er två. Dags för ny kurs, ska ni med?? Trampett steg 2 om två veckor i Eskilstuna.

Jag anmälde mig idag - har ni anmält er än?

Kram Carro, Linghem

2009-02-14 @ 10:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback