Blaha (Anna)

Hej!

Jag bloggar lite för bloggandets skull. Ett inlägg om dan vore ju trevligt iallafall. Men jag har inte så mycket att skriva om.

Jag har vart i gymnastikhallen och kört 5,5 timmar idag. Stenhårt! Men jag har ju fortfarande sträckt mig i stjärten. Please God, make it go away. Halelujah.

Idag var det en inne på Sportif som var lite körig i magen och lånade toan, så jag fick hålla mig hela dagen.

Ja det var det, det blir väl dusch nu och sen kanske litte film....


(Det här var ett av mina bästa inlägg på länge!!!)

PS Pelle trodde på riktigt att jag hade rakat håret, men det föll på det där med trimmern, varför skulle jag ha en trimmer hemma?

Kommentarer
Postat av: Anonym

5,5 timmar! oj!

2009-02-24 @ 11:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback