Vi är unga (Anna)

Idag när jag kom från tåget så såg jag ett barn och en pappa som var ute med en hund. Vad glad ungen måste vara, tänkte jag, som får gå ut och gå med hunden, och hon får hålla i kopplet också fast hon inte kan vara så gammal! Ju närmre jag kom ju mer tyckte jag att jag kände igen hunden. Och jo, det kan man ju säga att jag gjorde, det var ju Ragge! Barnet var alltså Ninni och pappan var Per. Den bjuder jag Ninni på. Hon fyller ju ändå 30 om mindre än en månad, så det kan ja vara roligt för henne att jag tyckte att hon såg ut som en tioåring i sina tajts och ljusblåa dunjacka och toppluva. Varsegod!

Jag ser för övrigt också ung ut. Igår var vi ute och drack alkoholhltiga drycker i mängder och sa hej då till Tania som drar till Sydafrika idag (lyllosen...). Det var en kille ute som frågade mig hur gammal jag var, och Tania bara: Gissa! Han bara: Jag tror du är född -91. Jag tackade ocj tog emot. Vad härligt att se ut som 18 år igen. Jag berättar mer om Tanias roliga hej då-fest när hon har lagt ut bilder från den på facebook. Det är så mycket roligare när man har bilder ju. Men jag förstår ju också om hon har annat för sig än facebooka. :P

Nu blire Grey's Anatomy. Det är ganska dåligt men jag måste se det ändå.

Puss och hej.

Kommentarer
Postat av: Pelle

haha! (lr LOL mena ja)

2009-12-04 @ 10:29:58
Postat av: Åsa

Då kan du gissa Anna hur det är på jobbet när din syrra kommer farandes bland 22 ungar på väg till matsalen, man undrar alltid vilken lärare som äter med dem???

2009-12-04 @ 17:59:20
Postat av: Ninni

Hahaha.. Vad rolig du är Åsa! Fast helt seriöst så börjar de växa om mig nu, en efter en... :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback