UNDERBART! (Ninni)

En födelsedag kan egentligen inte bli mycket bättre än den jag hade igår.
Älskade familjen var här, släkt och vänner dök upp från när och fjärrran, fina mail och telefonsamtal.
Vad mer kan man önska sig egentligen?
Jag är glad och lycklig och blir alldeles varm om hjärtat när jag tänker vilka fina människor jag har i min omgivning.



Och som om det inte vore nog! Jag fick världens finaste present!
En Nikon D5000 med en massa tillbehör.
Det blev bortåt tvåhundra bilder igår och så småningom ska jag dela med mig av dem och lite detaljer från festligheterna. Men först väntar en nyårsafton som ska firas.

En fin nyårsafton och ett gott nytt år önskar jag nu er alla!

Kramar från 30+


Kommentarer
Postat av: camilla olsson

Tack snälle ni!!! Det va kalas trevligt!! GOTT NYTT ÅR PÅ ER... Jätte många kramar från mig=D

2009-12-31 @ 15:23:26
Postat av: Anonym

Tack själv för en trevlig tillställning. O jag som tyckte att jag hade mycket vänner men..Gott nytt år kramkram

2009-12-31 @ 16:12:34
Postat av: Karin Landberg-Karlsson

Det kan vara bra att skriva sitt namn också så man vet vem det är som tackar (ovan).

2009-12-31 @ 16:14:25
Postat av: Åsa

Instämmer med föregående talare!

2010-01-01 @ 18:44:14
Postat av: Anonym

när kommer bilder då? =D

2010-01-02 @ 15:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback