T1-hallen (Ninni)

Aj aj aj... Skador är inget att ha! Särskilt när man ska ha kul träning i T1. Tur då att vi har barnasinnet i behåll så att man kan fjanta sig istället. Eller ja, majoriteten är ju barn/ungdomar, men även hos de snart medelålders tränarna menar jag.

Nu tycker jag att ni ska luta er tillbaka i er.. ja, vad det nu är ni sitter i, och njuta av ett friståendeprogram som bjuder på gymnastik och akrobatik i världsklass! Enjoy!



Om nån diggar musiken är det bara att gå till närmsta skivbutik och be om ett exemplar av "Disneydags 1997". Sen om de har den är en annan fråga. Skrämmande dock hur många av texterna som har fastnat... "Nånting händer, det är nåt skumt på gång..." Haha.

En annan skadad tös var Sofia. Hon gjorde sig riktigt illa i axeln direkt efter uppvärmningen. En smäll som nog hade fått de flesta att spendera resten av träningen på bänken. Men inte Sofia! "Då får jag träna på att hjula på en hand" konstaterade hon med ett stort leende. Det gäller ju att se det positiva i saker och ting, titta här!



Det var väl härligt med lite gymnastik så här på måndagskvällen? Erkänn att ni har saknat det! :-)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Äntligen lite gymnastikbilder! I julhelgen har jag varit tvungen att leta på YouTube då du inte lagt ut några filmer! :)

2009-12-28 @ 23:08:37
Postat av: Anna

Haha gud vårt fristående är ju överlägset!!

Ninni kan inte du lägga upp när jag gör volt med skruv på youtube så att jag kan lägga in det på min blogg? det skulle vara snällt! :)

Tack för den hära dagen det var superkul! <3

Postat av: Anna

Hej!



Hoppas att ni hade en bra dag i T1! Hade varit väldigt roligt att komma men det blev extra lång träning, 8 h, den dagen och sen 9h dagen efter så det kändes som att det räckte för min del :) Det kanske kommer fler tillfällen? Annars hoppas jag att vi ses på tävlingarna under våren, antingen med mina gymnaster eller när jag tävlar själv! Lycka till med träningen fram tills dess!! :)

2010-01-06 @ 16:13:10
URL: http://panikanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback