Mitt liv - en uppdatering till er (Anna)

För det är så intressaaaaaaant!!! :P

Det har varit helg. Jag har varit ledig. Eller vad man ska kalla det. Jag ska börja med att skriva om att jag i fredagskväll var ute och åt med Arvid och Johanna. Ja, buffé på Ghingis Khan, vad annars??? Jag behövde inte ta någon svamp för jag har redan det. HAHA! Sen tittade jag och Perra på IDOL. Så gött att den där Tove åkte ut, jag störde mej skitmycket på henne alltså, och hon sjöng ju mycket sämre än de andra och har NOLL personlighet. SÅ DET SÅ!

Sen var det ju lördag. Vi hade ju gymnastikuppvisning på travet, som Ninni redan har skrivit om, men man åkte ju hemifrån vid halv två och kom hem vid halv sex, så ledig.... njaaaaa. Sen på kvällen åkte jag och Johanna till Johanna Könsén som fyllde 25. Värsta barnet. Vi var ju fler där såklart, typ Frida och Bengt, Josse, Lotta mfl. Sen gick vi på SWEAT på NH. Fan vad folk alltså, jag körde och fick panik på att det var så mycket folk. Jag lider ju av klaustrofobi :) Jag och Jo-jo gick till Pitchers och drack öl/cola light. Sen drog vi till Platens och dansade, där var det lika härligt som alltid. Sen gick vi till Ågatan och mötte upp typ Perra och Danne. Sen vad tre åkte alla hem. Vilken toppenkväll det INTE låter som, men det var det såklart!

Sen var det söndag. Då helgade jag vilodagen. Litegrann. Sen hade jag gymnastikträning 11-13. Sen åkte vi till farmor allihopa för hon fyllde år. Förutom att Perra var smal och att jag hade en snorkråka på läppen (min piercing alltså) så var allt på topp. Allra högst var tonarten min pappa valde när vi skulle sjunga Ja må du leva. Sen hade vi styrelsemöte med Wifolka GF på kvällen. Det gick så bra så, vi hoppas på en ny trampett inom en snar framtid :) Sen tittade jag och Perra på film, Inglorious bastards. Nej vi hade inte sett den innan, vi är lite sena, men den var skitbra ju, lite lite döda bara.

Sen var det måndag. Förutom att jag gick upp för att åka till frisören vid typ halv nio (omänskligt tidigt) och att Carro hade bokat fel dag så var det en fin dag. Sen sov vi till halv tolv. Det är lyxigt! Sen städade inte jag, fast det verkligen behövdes (och fatta vad det behövs nu!!!). Sen hade vi gymnastikavslutning. Det gick ju bra, men det är skittrist att den redan är slut för terminen. Jag tycker nog det är tråkigare än vad gymnasterna gör nästan, jag ÄLSKAR gymnastiken och alla gymnaster vi har  nu <3 Sen tränade Johanna och jag. Sen tittade Perra och jag på film. Role Models. Den var SKITBRA!

Igår var det tisdag. Min sista lediga dag, nu jobbar jag alla dagar fram till julafton förstår ni. På dagen var jag, min kära (nåja) syster Ninni och Anders och Sören som de flesta av er nog känner till, och hade en lunchdejt på Frasses. Bästa stället i stan, lätt! Det var sjukt kul såklart. De är så underbara och roliga. Sen lyssnade jag på när de pratade uppe på Wifolkaskolan för sjuorna. Det var roligt, framförallt frågorna om de hade fått ett ligg eller om de hade en cross. Det är vad som är viktigt när man går i sjuan tydligen. Jag fick sätta huvudet mellan knäna för att inte få ett skrattanfall. Det var jättebra iallafall, sånt man själv hade velat höra i den åldern alltså. Fem toasters. Sen gick jag och Sören ner till Ninnis skola och de blev så glada så, barnen i hennes klass. Sören fick rita Sune på tavlan och skriva autografer. Inte jag :( Sen åkte jag hem och då kom Perra från sitt rep. Vi städade inte, men vi åkte faktiskt till CG! Sen såg vi på film, Twilight. FY FASEN, jag lyssnar hellre till tre timmar fiolspel än ser den där filmen igen. Det måste vara den sämsta film som nånsin gjorts! Jag älskade ju böckerna alltså, men man fattade fan ingenting av filmen och fula var de med! Inte ens trettonåriga tjejer kan väl vara så korkade att de gillar den där SKITEN!!!! Jag vägrar se den nya filmen iallafall.

Och idag är det onsdag, Perra har dratt hem tilll Vimmerby och jag har jobbat igen. Det var ganska skönt faktiskt (att jobba alltså, inte att Perra drog...). Och nu ska jag sova. Jag ska bara spela lite Theme Park först, ni minns väl det spelet, bästa ever!!!!!


Kyss!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha idag så sa jag bara: Ja gött med gymnastik!!

och ebba bara: anna gymnastiken har slutat..

åh, jag vill träna ändå ju!

längtar super duper mycket till t1-hallen! :D

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback