Kalas i Fiestad (Ninni)

Som väntat hade vi en mycket trevlig kväll hos Alle och Anders igår. Utsökt mat och en variation av skojiga och allvarsamma samtal. Här följer en kort resumé av kvällen:


Vid några tillfällen har Ragge-Ragnar den tjusige pinkat inne i Fiestad Fogdegård. Sånt görs inte ostraffat. Han fick tillbringa kvällen med snorren (och valkarna) i en diskhandduk så att han inte skulle få några idéer.


Alexandra drabbades av en gravidåkomma och kunde bara ha huvudet på sned alternativt ligga ned. Solidariskt stöttade jag henne i lidandet med en eller annan sympatismärta. Jag tyckte allt att mina anklar svullnade upp och vet i katten om inte mitt ena bröst ömmade lite grann. Så här spenderade vi alltså större delen av kvällen. Likt två maharadjor (fast kvinnor då så klart) kom vi med ordrar till killarna som var lyckliga över äran att få uppfylla våra önskningar.


Fiestad var tydligen ett betydelsefullt område under kritaperioden. Fliza har hittat ett gammalt ben från en Tyrannosaurus Rex i trädgården som hon planerar att ha ätit upp lagom till julen 2027.


Torsten och Åke. Kan man bli sötare??!! De är fem veckor nu, och Åke är ännu inte tingad. Om ni blir sugna (Vem blir inte det när man ser den här bilden?) är det bara att höra av sig. Det finns även en otingad liten Rune men han var kameraskygg.


Så var det ju det där med spikmatta. Jag har aldrig provat en sådan men har ju såklart hört talas om årets julklapp som uppges göra under. Jag låg där en stund, och det var helt okej. Dessvärre har jag fortfarande kluvna hårtoppar, stel nacke och en tendens till plattstjärt, så några underverk tycker jag nog inte att den gjorde. Två toasters.

Som sagt, en väldigt bra kväll!
TACK!
Och när vi skulle åka hem hade det SNÖAT!
Helt plötsligt kändes inte vintern så mörk längre.

Kommentarer
Postat av: Hanna K

Man måste ju ligga utan tröja för att det ska kännas något alls ju!

2009-12-14 @ 08:42:07
Postat av: Alexandra

Tack själva =)

Tror att vi ska bli lite "dåliga" någon mer gång, killarna var väldigt tillmötesgående!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback