Kalaaas! (Ninni)

"Det är bara kärringar och tråkmänniskor som stannar hemma på juldagen"
"Vad ska du göra istället? Myyysa hemma?"

Ja, det var ju bara att hänga på ut på juldagen. Nån kärring eller tråkmänniska vill jag ju inte vara. Jag har alltid haft svårt för det där med grupptryck...

Anna tog mig med till Perras vänner på förfest. Kanonskoj! Sen mötte Lotta och Arvid upp och vi begav oss ner på stan för att träffa John och hela det gänget. Det var så roligt att det inte var klokt! Jag tyckte inte att jag var så värst på pickalurven men det var jag tydligen. Följande konversation ägde nämligen rum igår:
Lotta: Ja, och så drog ju ***** (vi kan kalla honom "Slarvid") ner brallorna och visade sin tatuering på rumpan mitt på dansgolvet.
Jag: NÄHÄÄ!! Gjorde han??
Lotta: Eh, ja! Du stod ju brevid.

Haha.. Vilken kväll det var. Den ska jag leva på tills jag går ut nästa gång om typ några år.

En endaste liten fjuttig bild kom jag hem med i kameran. Det är ju så att man glömmer bort att fota när man har roligt. Jag vet inte om den speglar kvällen, men här är den i alla fall.



Det är allt lite svårt att se vilken av systrarna Kellander som ligger där och asgarvar på golvet. Feel free att gissa!

Det var en rolig kväll. Tack Anna och John för att ni tjatade med mig ut.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Nämen snurr-Ninni... Vi stod i baren och tatueringen var på benet men annars var det rätt :) hahaha du kanske var lite påverkad igår med???



Det var verkligen en jättekul kväll! Det kommer definitivt inte ta flera år till nästa gång ;)

Postat av: Ninni

Hahahahahaha... jag är vekligen helt snurrig! Det blev visst lite mycket julmust igår...



Ja, det här gör vi om snart!

2009-12-27 @ 17:09:03
URL: http://kellandersisters.blogg.se/
Postat av: Jonas

Med tanke på din beskrivning av kvällen så gissar jag på att det är du som ligger underst! :)



God fortsättning!!

2009-12-28 @ 23:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback