Julklappsspelet (Ninni)

Igår spelades det julklappsspel hemma hos familjen Kruuse. Vi var ett rejält gäng som samlades för lite festligt umgänge.

Jag fick en julklapp av Hanna som inte var med i spelet. Chiclit - enbart inhandlad på grund av författarinnans suveräna namn! Till det fick jag en påse blåa fiskar. Hannapluttan vet allt hur en bok bäst ska avnjutas!



Hanna hade lagat en massa god mat. Det var inte dumt med lite mexicanskt efter all julmat.
Per och jag åt och mofsade i oss.





Jacob var väldigt nöjd över sina vinster i julklappsspelet. En termos "with nice spots" och en ölväska för strandvistelser.


Sen organiserade jag en gruppbild.

Julklappsspelsgänget 2009


Övre raden från vänster: Jacob, Jens, Maria, Caroline, Fredrik, Patrik.
Nedre raden från vänster: Wanda, Hanna, Malin, Lotta, Dennis, Ninni, Per
Sittande: Laban Labansson
Fotograf: Jane Kruuse af Verchou

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är möjligt. Jag tränar fristående 5 timmar i norrköping 9-14, kan hända att jag kommer en sväng efter det :) Detsamma, god jul och gott nytt år :)

Anna

LGF/Nike

Postat av: Anonym

bär per och du tallriken åt varandra?

2009-12-28 @ 10:13:00
Postat av: Hanna K

Hihi! Ja hoppas boken är bra. Är så glad att ni kom. Kramar

2009-12-28 @ 13:21:34
Postat av: Ninni

Anna: Det var synd att du inte kunde, men det får bli en annan gång!

Anonym: Vad i helvete menar du med det??!! ;-) Jag är STOR i maten, det är ett drag jag gillar hos mig själv. Hahaha..

Hanna: Det var så himla mysigt gumman! Bra initiativ av dig! Och boken är givetvis suverän med en sån författarinna. Puss

2009-12-28 @ 21:39:16
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback