God fortsättning! (Ninni)

Vi har haft en helt underbar jul och det hoppas jag att ni också har haft!

Det var ju inte alls meningen att vi skulle ta julledigt från bloggen, men så blev det visst. Anna-stackarn bor ju nästan på jobbet såhär i reatider, men jag kunde allt ha bjussat på en eller annan juluppdatering. Skäms!

Just nu sitter jag här och försöker få ihop morgondagens träning i T1. Vi har typ inga anmälda, folk kanske föredrar pulkarace och sånt just nu, så om nån vill hänga med och lattja i världens roligaste gymnastikhall så går det fint. Hör bara av er i så fall.

Hur som helst, medan jag ringer runt och jagar gymnaster tänkte jag ladda upp lite bilder här på den väldigt sega bloggen. Så kika gärna in om en stund igen!

Och visst ja! Det firas ju en födelsedag idag! Stort GRATTIS till kära kollegan Karin. Hoppas att du får en toppendag! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tackar tackar!!

2009-12-27 @ 19:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback