Ridavslutningen (Ninni)

Oj oj... Årets avslutningshoppning bjöd på en rafflande kamp må ni tro.
Tävlingsdjävulen inom mig vaknade till liv. Ni skulle sett hornen i min panna!

Så roligt det var! Men nu är ju inte det viktigaste att ha roligt utan att VINNA! Jag kom på en nedrig andraplats. Mest på grund av att bromsen inte riktigt fungerade (ja, jag är klen) och för att de andra fuskade i slalomen (ja, jag är dålig förlorare).


Pelle vet verkligen att man ska visa sina allra bästa sidor när man är med på bild... Hmm..


Jag har världens bästa ridfröken. ;-)

Mamma Eva fick för övrigt en privatlektion av Lotta i julklapp. En julklapp som vi var mycket nöjda med.

Kommentarer
Postat av: Lotta

...och du är världens bästa ridelev :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback