Brötchen (Anna)

Nä, jag måste självklart berätta lite om vad som hänt också. I livet och så. Jag har ju inte bloggat om det sen förra torsdagen när det var kör och gymnastikavslutning. Den var trevlig, vi bastade och pratade lite skit som vanligt (på gymnastiken då... Det vore intressant att basta med kören med för all del... Kanske...). Yäy! Sen var vi ju hos Ninni och tittade på Idol-finalen på fredagen för Guds skull, då bloggade jag/vi ju visst det!

I lördags var det jobb, och det var riktigt mycket att göra. Tydligen började många att handla sina julklappar den 12 december ungefär. Det tycker jag är riktigt duktigt, att vara ute så tidigt! Men iallafall. Sen var jag med Marcus. Först spelade vi tevespel och som jag spöade skiten ur honom på FIFA! (Nåja, jag kanske överdriver lite, men vann gjorde jag!) Då bjöd Marcus på kebab som tack för god match. Sen gick vi ju alltså Vinterljuspromenaden. Det var kallt, men vi hade väldigt roligt! :) Sen skulle Marcus se Robinson klockan åtta. Det var väldigt viktigt. Jag tackade för mig. Jag gick till Danne och Dempe på förfest, med typ dem, Perra, Lollo, Linus och några 3-4 stycken till. Det var najs. Jag drack upp Umes vin. Sen gick vi till Platens. Sen åkte vi hem. Jag somnade som en gris. Kul va, ni blir säkert lite avis nu.... Sen i söndags, ja då jobbade jag ju, sen var jag säkert med Perra på kvällen och vi såg på film och svullade i onyttigheter. Om jag får gissa. I måndags, ja då jobbade jag, sen var jag med Perra på kvällen och vi såg på film och svullade i onyttigheter... Igen. Och i tisdags, ja då jobbade jag, sen var jag med Perra på kvällen och vi såg på film och svullade i onyttigheter. Ja det låter ju troligt. Men igår! Nej, då åkte Perra hem på morgonen så då jobbade jag, och sen såg jag på film och svullade i onyttigheter SJÄLV! Det ni, ombyte förnöjer...

Och idag har jag jobbat och sen har jag vart på kören. Det är kul :)

Nåt som inte är lika kul.. JAG. Jisses vad tråkig jag är har jag märkt, jag minns en gång i tiden när man skrev lite roligt här på bloggen.... Nu får jag ju nästan skämmas. Vem vet, kanske kan jag hitta bloggsuget och bli lite bättre igen. Vi får se...

God natt på er!

PS: Många undrar hur det är med mig nu för tiden. Sjukhetsmässigt och så. Det är bara fint, tack! Jag var tillexempel på sjukhuset igår, och alla värden var ganska bra och sånt. MEN jag blev för första gången i mitt liv tillsagd om att jag måste träna mer. Kondition alltså. Jag var tjock och otränad. Tack för det. Nu blir det hårdträning. Jag ska börja den 11 januari.... Jag tog också min andra svinspruta igår. Det känns inget! Ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback