Bilder från Tanias hej då-kväll (Anna)

Bilder från förra tisdagen ni vet.


Erika, Bella, Johanna <3, Emma


Friday, Erika


Tania-snyggo, jag


Helen, Matilda, Basse


Oscar, Per


Martin, Hampus


jag igen :)


Könet


Den här killen vet vi inte vem det var, men han var asjobbig och fes jätteäckligt hela kvällen, så att sved i ögonen alltså!!!

Nu väntar jag på att nån ska lägga ut bilder på facebook från i helgen som jag kan sno :) (Jag vill inte ta den där fuuula bilden på mig som Sanna har tagit som jag ser lätt efterbliven ut på...)

Kommentarer
Postat av: Könet

Jag har fina bilder på dig å de dyker upp snart tror jag!

2009-12-10 @ 22:08:02
Postat av: anna

Ojojoj, det känns alltid oroligt när man får en kommentar från ett KÖN som tydligen har tagit massa bilder på mig i helgen...... haha.

Postat av: Tania

snyggo vet jag inte om jag är på den där bilden asså!! haha... SAKNAR ER ALLIHOPA EN MASSA!

2009-12-11 @ 17:59:00
URL: http://soisayitis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback