Återkommer imorgon. (Ninni)

Födelsedagsfirande pågår.
:-)



Kom gärna förbi på fika eller mat. Här finns muffins för femton kompanier! (Jag kan ha gått till överdrift en aning, där.) Mina favvisar är choklad, men blåbär är inte heller så dumt. Eller citron. Eller kanske hallon. 

För övrigt är jag nog inte så okej med det här att fylla år som jag tror. Jag har vaknat tre gånger i natt av mardrömmar. I samtliga dog jag. En gång av ålderdom, en gång av att en gorilla satte sig på mig och den sista talar vi inte om...

Hoppas att ni får en fin dag allihop! Det tänker jag ha.
:-)


Kommentarer
Postat av: anna

GRATTIS DIN GAMLA RÄKA!

Postat av: frida

ja, grattis för tusan! muffinsarna såg fina ut, fan att jag jobbar!

2009-12-30 @ 14:37:16
Postat av: Hanna K

Vi får hoppas du drömde att en gorilla satt på dig för att Ragge använde dig som kudde. Det hade kanske varit värre om det varit Per:-).



Ha nu en underbar kväll min vän! Because you are worth it!



Pussar från Hanna

2009-12-30 @ 15:25:47
Postat av: Lotta

Jag gillade hallon bäst! Tack för igår och grattis igen! Hoppas vi ses ikväll! Puss och Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback