Nätstrul (Anna)

Nä, mitt Internet går inte att KÖRA knappt. Jag blir så sur. Det tog mig 20 minuter att logga in på facebook. Nu har det tagit mig en kvart ungefär att komma in på bloggen. Ni förstår att man inte blir så sugen på att blogga då va?

Som Ninni redan nämnt, får man kolla på bilder från festen på facebook (gruppen sportif, jubileumsfest!), tanias bilddagbok, platens hemsida, corren, sportifbloggen och snart även en annan blogg som nog blir offentlig imorn. Då hoppas jag även på att kunna köra internet utan att slå handen i datorn så att den faktiskt ömmar litegrann.

Sov gott och trevlig påskvecka/påsklov om ni är små!

PS Jag tror jag vet två av mina vänner som har pratat skit om mig i torsdags. Sånt tycker jag är spännande! Men jag tänker på det där då att de förmodligen pratar skit om varandra när de är med mig. HA!

Kommentarer
Postat av: Sanna Esping

Grym fest var det iaf :)Ni är bra på att fixa roliga partaj :P

2009-04-05 @ 23:34:57
Postat av: frida

drama! yay! det här blir spännande att höra om imorrn!

Postat av: Anna

Tack Sanna ;)



Frida, det var ju du! Du och Fru Häst!

2009-04-06 @ 08:26:53
URL: http://kellandersisters.blogg.se/
Postat av: Pelle

XOXO



Gossip Girl

2009-04-06 @ 09:57:01
Postat av: frida

I would never!!!



2009-04-06 @ 13:13:08
URL: http://fridur.blogg.se/
Postat av: Tania

verkligen xo xo gossip girl. konfrontera i stället om det är nära vänner? kanske är det bara ett stort missförstånd, eller så finns det något att prata om? :)

2009-04-07 @ 16:24:58
URL: http://taniasincic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback