Hej blogg! (del 1 -skärtorsdagen)

Hej hej! Vad gör alla en dag som denna då? Jag tvättar, ska städa, handla på citygross, träna hunden med Johanna, träna gymnastikbarn, träna själv. Det är så härligt att vara ledig....

Nu ska jag berätta lite om påsken. Det blir ett långt inlägg. Nä, det får bli flera! Jag har snott lite bilder från Tania (jaja, ganska många). Men hon är bra på att ta kort, jag dålig. Eller, jag glömmer bort det hela tiden. Fast jag tog ju lite i torsdags. (Obs, jag snodde två från Frida med!)

Nåja, låt oss börja med i torsdags nu då. Skärtorsdagen, som Jesus kallar den. Vi var hos Erik K och spelade tevespel och sen blev det Platens. Skitkul! Här kommer bilderna!


Frida, Jocke (white man's overbite), hon som jag glömt namnet på, och Lars... Ja, Lars....

(Vill nån meddela mig vad hon heter så går det bra i kommentarsfältet, det skulle kännas lite snyggare för mig)


Det var svårt att inte få en hångelbild/slicka-i-örat-bild på Frida och Jocke ♥

(Jaha, där var mina bra bilder slut...nu snor jag resten moahahahahaha)


Erik (white man's overbite no 2) och Jocke.


Lars skönsång


Tania njöt av allt det vackra.


Men det gjorde inte Erik.


Sen blev alla skitsnygga bara.


Jag och Lars flinade som värsta glada!


Sen var jag jättesnygg när jag spelade trummor. Tania var ganska snygg hon med.


Johanna koncentrerade sig hårt


Lars och Jocke sjöng.


Wild!


Slå på stora trumman anna!


Spelning pågår.


Men, varför blev Lars så full?.....

Sen blev det utgång (för mig, Tania, Johanna och Erik iallafall........)


Erik och jag släppte loss


Ihop med Johanna och nån vän till Tania


Skolkort.


Mmmmmm


Yeah!


Dansa dansa.

Kul var det iallafall!

Kommentarer
Postat av: frida

så att det känns lite snyggare för dig: Katarina. visst fan var det så?



Postat av: Anna

Bra! Jag ska ändra. När jag kommer ihåg det. =)

2009-04-14 @ 22:12:53
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback