Hej blogg! (del 2 -långfredagen)

Nu har jag lagt in en färgad tvätt i maskin. Det är så kul att ha massa rena kläder sen. Därför tycker jag att det är helt ok att tvätta. Städa däremot. It makes me wanna kill myself.

Nu ska jag berätta om längfredagen. Det blir tyvärr bildlöst dock :(

På dagen åt vi påsklunch. Det var jag, Ninni, Per, farmor, pappa och mamma. Vi åt lax i ugn med pesto, tacopaj, ost och kex och en sallad med allt i. Vilken påskmiddag! (Nåja, det fanns också sill, ägghalvor, köttbiffar och prinskorv.)

Sen var jag och Joppe och tränade. Jo visst vet ni.

Sen åkte jag in till Mjölby. Där träffade jag Micke Ö, Erik Q och Mange P och så några jag inte kände. Vilken förfest! Jag drack folköl, alla andra rökte innomhus och sen gick vi ut i Parken. Det kändes som gymnasiet all over! Dessutom kom pappa och hämtade mig. Så allt var som förr.

Nåja, det är ju alltid kul att träffa massa gamla vänner. Till exempel Christian E (och de ovannämnda från förfesten). Men annars är ju inte Mjölby nåt höjdarställe direkt.

Fast jag lär väl åka dit på juldagen igen för det. Fast jag alltid säger att jag inte ska det. Hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback