God morgon på er! (Ninni)

Nu är vi tillbaka igen!
Anna och jag alltså.
Jag har inte utvecklat fler personligheter.

På sistone har jag inte hunnit med så mycket annat än jobb och bröllop.
Det är så det är och måste få vara.
Och eftersom jag inte kan säga så mycket om jobbet så får jag väl berätta lite om bröllopet?

Jag har börjat med detaljerna i planeringen nu.
Det är skoj får då märks ju resultatet.
Gästlistan är klar.
Och bandet skickade sin låtlista igår.
Men jag säger bara det!
Om nån hoppas få höra Tomas Ledin eller Gyllene tider så får ni gå på nåt annat bröllop...
Jag är nämligen allergisk.
Det tillverkas placeringskortshållare för fullt. Jag kan nog snart öppna pysselbutik.
Menyn är klar.
Bordsplaceringen är klar.
Om jag inte gör om den, vill säga.
Men den känns bra.
Nu hoppas jag bara att klänningen ska dyka upp så småningom också...
Än känner jag mig i alla fall vid mina fulla fem och några hysteriska utbrott har inte förekommit.
Men det finns det väl tid för?!
:-)



Ja.
Nu är det dags för jobb och morgonmöte.

Ha en fin onsdag!
(Ikväll utlovas bilder från helgens skojigheter!)

Kommentarer
Postat av: Sofie

skojisigt att ni är tillbka!!!!! jag började sakna er.

2009-04-22 @ 10:32:55
Postat av: Anna2

Så det är allergi, jag trodde mer på hat-känslor...

2009-04-22 @ 18:36:28
Postat av: Ninni

Sofie: Tack!

Tvåan: Hmm.. Jo. Så är det nog.

Postat av: Jonas

Kul att höra att allt är bra och att det går framåt med planeringen! Efter så lång frånvaro från bloggen började jag tro att du åkt på smekmånad innan bröllopet!! :)

2009-04-22 @ 23:51:54
Postat av: Ninni

Jonas: Ja nu är det inte så långt kvar! Synd att ni inte hinner ner nåt innan dess bara. Men det blir skoj att ses då! Och du.. Just nu skulle det inte kännas så dumt att bara rymma iväg ett tag... ;-)

2009-04-23 @ 14:45:50
URL: http://kellandersisters.blogg.se/
Postat av: Jonas

Haha, det är fler som skulle vilja rymma iväg! :)



Vi ses i maj!



Kram

2009-04-23 @ 18:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback