Förfest hos Lotta (Ninni)

Ok..
I torsdags var ju som bekant Sportifs 10-årskalas. Anna har inte bloggat så mycket om det än men alla som vill kan läsa om festligheterna lite här och var så länge. (Sportif-bloggen, på tanias blogg finns en skojig film, på facebook finns en miljon foton, corren.se, platens.com, m.m.....)

Eftersom jag låg i soffan och snorade när Lotta hade sin inflyttningfest missade jag den. Tur då att hon ställde till med förfest i torsdags så jag kunde ta igen den missen. Lottas lägenhet var jättemysig och perfekt centralt belägen. Grattis till lägenhetskapet, får jag lov att säga.

Anna och jag vet ju inte riktigt vilka alla ni som läser bloggen är eftersom det kommenteras väldigt lite (!!!). Desto roligare då när någon som man inte känner presenterar sig som ett bloggfan.

Everybody. Meet Salam - kellandersisters trognaste läsare!
Blir ni nyfikna på den här coola tjejen kan ni läsa hennes blogg
här!


Självklart ställde jag upp på en idolfotografering, vad gör man inte för sina fans?
Jag låtsades att jag var nån riktig kändis och att det här var vardagsmat för mig...
;-)


Välkomna till pose-SM. Lotta korade mig och Salam till vinnare. Jakob, Sanna och Maria fick se sig besegrade.

Sen begav vi oss till 10-årskalaset. Med får Anna blogga om.

Kommentarer
Postat av: Sanna

hahaha.. Nu är Salam lycklig :)

2009-04-05 @ 13:03:09
Postat av: Lotta

Tack, och kul att du kom :)



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback