Den desperata husfrun (Ninni)

Idag har jag gjort sånt som jag inbillar mig att hemmafruar sysselsätter sig med om dagarna.

Jag har:
- Gjort en massa ärenden på stan
- Varit hos frisören
- Haft en lunchdate
- Pratat i telefon och gjort väldigt små problem väldigt stora
- Suttit i bilkö och haft stora solglasögon på mig
- Slentrianshoppat
- Gjort ansiktsbehandlig (Den upplevelsen förtjänar ett eget inlägg lite senare. Vi kan säga så här, jag gick in dit utan att bry mig så särskilt mycket om mitt utseende och kom ut med tre STORA komplex. Den tanten var inte snäll.)
- Skjutsat Anna (Jämförbart med att hämta och lämna barn på diverse aktiviteter.)

Sen var det ju så klart gymnastik också. Men det känns inte särskilt hemmafruigt.
Temat  på gympan idag var HÖGA volter. Härligt!
Jag fick för övrigt en saftig tjottablängare på näsan av ett barn och Anna fick en fot i ansiktet. Som vilken träning som helst alltså.

Nu blir det spagetti och köttfärsås och sen en god bok till efterrätt.

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback