Som en söndag ska vara (Ninni)

Igår kväll blev vi spontaninbjudna på söndagsmiddag hos Malin och Jens.
Då tackar man knappast nej.
Vi hade väldigt trevligt i vanlig ordning.




Klassisk husman. Grönsakerna är egenodlade men inte av mig.


Jag hann inte ta kort på efterrätten för den tog slut så fort.
Det var persikor i socker och äpplecider och så en klick cognacsgrädde på det. Smaskens!

Malin var extra glad för Per lagade hennes dammsugare som har haft ett allvarligt fel.

Det var en väldigt bra söndag igår.
Men idag är det måndag och det är också en bra dag.
En hel härlig jobbvecka framför sig!
Vad lyxigt det är att kunna skriva så utan att vara ett dugg ironisk.

Kommentarer
Postat av: malin

Tacka Per, jag slapp verkligen dyra reparationskostnader på dammsugaren!!

2008-09-08 @ 20:35:06
Postat av: Åsa

Misstänkt likt dagens lunchlåda;-) Vågade du inte avslöja hur det gick till??

2008-09-08 @ 21:52:17
Postat av: Linus B

O nej.. det har ju varit så lungt o skönt.. =) sen är det tråkigt att jag inte blir spontan inbjuden :P skulle nog livat upp er :P

2008-09-10 @ 01:43:04
Postat av: malin

Söndagar är underbara en ny trend kanske!!!

Undrar om ni har fått några N.Y tips från era matglade vän overthere

2008-09-10 @ 21:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback