Kan hända även den bästa... (Ninni)

Syftningsfel?
Jo då, det är sånt som händer.
Borde kanske den där hemsidesansvariga svenskläraren sätta sig i skolbänken igen?
För hur tidigt får föräldrarna egentligen lämna sina barn på fritids?
(Det går inte att ändra i notiser, om ni undrar varför jag inte fixar till det.)

Det är verkligen fullt upp den här veckan!
Långkonferens idag och flera föreläsningar senare i veckan!
Shit, vad jag kommer veta mycket sen!
Dessutom håller jag på med ett jättekul projekt på jobbet.
För en gångs skull är det något som jag faktiskt kan blogga om, och det ska jag göra också. Så fort jag börjar få lite mer koll.
Och i helgen är det dags för Alle-balles och Berta-stjärtas fest. (Ja men man blir lite barnslig när man hänger med ungdomar hela dagarna.)
Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback