Julias inflyttningsfest (Anna)

Igårkväll var jag, Ninni och Frida och ett tjugotal andra människor på inflyttningsfest hos Julia. Det var tema Kina på festen. Inte så att folk hade klätt ut sig så mycket utan mest att det bjöds på kinesiska saker. Tillexempel lyckokakor. Jag fick "Stop searching. Happiness is just next to you" (där satt Frida). Sen bjöds det även på risbrännvin. Det smakade inte sommar ni! Tvi vale. Frida och jag shottade upp våra. Sen fanns det även karaoke. Och här snackar vi en riktig karaokemaskin. Det var kul! Jag sjöng en tio sånger eller så. Väldigt uppskattat.........

Det var jättekul iallafall. Kul med nytt folk och så, även om korten bara är på såna jag känner. Men en kille som var där visade sig ha varit lärarpraktikant i min klass i fyran på Klämmestorp. Liten värld alltså. Sen var även min gymnastiktränare Niclas tjej där. Jag tjatade på henne att hon ska börja på gympan.


Johanna och värdinnan Julia ger kalaset 3 tummar upp och några fingrar på Julias axel. Det gör de rätt i! Så roligt var det!


Frida är den som går till källan. Tills hon själv en make får. Åhåhåh. (osv) Ur djungelboken. Här ses hon med Mao och sin rishatt.


Jag kinade till det rejält. Fisksåsen snapsade jag upp sen.


Ninni trotsade Anders Glennmark och hade pinnar i håret istället.


Man måste ta i från tårna. Ninni sjöng som en kinsesisk gudinna.


Jag skrek högt i mikrofonen som den fulla och jobbiga karaokemisshandlare jag faktiskt var.


Ibland var alla bara söta i soffan.

Sen gick jag och Frida ut. Först gick vi till Platå. Sen gick vi till Platens. Där träffade vi de andra. De fem.


Som David och Matsa tillexempel. De var ute och rockade fett.


Jesper och Arvid letade sopor.


Och så var det Pelle som som vanligt skulle bära på Frida. Den okände mannen på bilden låtsas som om det är helt normalt.


När vi sen gick vidare till ett tredje ställe, en ny läcker klubb som hette nåt, så råkade ARvid vippa massa cyklar så det blev lite dominoeffekt. Skulle jag vart en bättre fotograf så kanske det hade synts på kortet.


Sen blev det parkour för killarna.


Indeed. Go Jesper. Och Frida vickar lite på stjärten för kameran också.


Lite gruppbilder är aldrig fel.


Arvid påsod att jag har samma min som han har på kortet när jag fotograferar. Det kan nog stämma.


Vi var där.


Fast Mats ville inte ha med oss på kort.

Utgångens höjdpunkt? Ja det var Arvids kalsonger. Det är inte ota man ser en man i kalsonger ute på krogen. Men plötsligt händer det.


Hahahahahaha. Sjukt snygga!

Nu ska det sovas! Godnatt

Kommentarer
Postat av: frida

haha, jag råkade kommentera fel inlägg. jag tänkte skriva här, och det jag tänkte skriva var detta:

Anna, du är en mästerfotograf utan dess like.

nu har du det gånger två. det är du värd.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback