Pappa Jim-veckan fortsätter (Ninni)

Det är lite för mycket i livet just nu.
Då blir bloggandet lidande.
Så måste det få vara, helt enkelt.

Nåt annat det är för mycket av just nu är regn.
Eller hur?
Vill man veta exakt hur mycket regn det har kommit är pappa Jimsingen inte sen att upplysa en.
- I natt kom det 37 mm! kan han säga när man ringer.
- Jaha... Spännande.. säger Anna eller jag då.
- Jo, kan pappa då fortsätta, för jag pratade med den eller den och i Linköping har de bara fått 24 mm.
Spännande, va?

Min pappa är bäst.
Och idag prydde han både Correns framsida och en hel sida i tidningen.
Stiligt!





När jag var liten och morfar blev pensionär dök han alltid upp med jordfräsar, vinkelslipar, plastic padding och annat och gick loss på lite av varje där hemma.
Jag undrar när pappa ska börja med det här i Karlsbo?
Nåja. Det har ju bara gått tre dagar...


Kommentarer
Postat av: Anonym

vuxna döttrar?!?

2008-10-03 @ 17:07:28
Postat av: Petra

hihi, min pappa är precis likadan! Vad gäller regn-snacket i alla fall. Måste vara en generationsgrej. Det roliga är ju att han på fullaste allvar tror att jag tycker det är lika intressant som jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback