Sweet (Anna)

Tjena mittbena på er!

Sweeeet med en slapp onsdagkväll. Jag har sett idol och nu tittar jag på Grey's anatomy. Fast bara lite, för jag har redan sett de här avsnitten. Nu ska jag skriva om annat.

Idag har vi jobbat som små svin. Till kvällsmat har jag ätit potatismos. Nu är ju för all del inte det så svårt att göra, men mitt potatismos är verkligen gott!

Annars är allt som vanligt. Igår var det gymnastik. Jag åkte med Therese. Eller hon åkte med mig snarare. Vi hoppade trampett i gropen. Det var kul. Fast jag är en feg bastard alltså. Det trodde jag inte om mig själv. Imorn ska jag hoppa som en dåre istället.

Jag har lite problem med vikten. De där ganska osexiga extrakilona jag skaffade mig i somras vill inte försvinna. Det gör mig "deprimerad" att jag inte känner igen mig själv. Intressant att veta va? Jag tror det är därför jag är så trött vet ni, för jag är så tung att gå och bära på hela dagarna. :)

Nä, jag kan inte komma på nåt att blaja om. Jag ska läsa Sommardöden nu och vänta på Idol-utröstningen. Idag tycker jag att Yasmina var sämst. För att citera Arvid: Det kändes som ett högstadieuppträdande. Yäck. Av tjejerna gillar jag Alice mest. Och Anna med tillgjorda basrösten sämst (även om det var bättre idag, hon lät ju nästan normal). Men jag hejar ju på Johan.

Imorn är det jobbelijobb 11-15.30, gymnastik 16.05-19.00, Träna 19.00-20.00, Träna 20.30-22.30. Sen är det fredag och sen LÖRDAG. HELG som den kallas.

Dagens bildskörd:


En av mina nyare t-shirts. En fin ekologisk från Hurley. GET REAL. Är den inte underbar?



Roligt i ringarna på måndagsträningen.


Pappa Jim. Nu - pensionär. Snart - full (gissningsvis).

God natt!

Kommentarer
Postat av: frida

nej Anna, du jobbade faktiskt som ett stort svin.

Postat av: Tania

alice e min favvo-tjej med. och ja, anna lät faktiskt bättre idag!! men jag tyckte nog att jenny skulle åka ut, hon sjöng så jävla illa.. dessutom ser hon ut, och är som, en typisk schlagerbrud som sjunger på silja line :) och lite ytlig måste man ju få vara i detta sammanhang?



heja lars och johan.

2008-10-02 @ 01:16:43
URL: http://taniasincic.blogspot.com
Postat av: Anna

Man måste vara ytlig. Nu när Jenny har åkt ut tycker jag att Jesper ska ut nästa gång. Sen Yasmina. Men hon är nog för söt, så hon kommer typ aldrig åka ut säkert.

2008-10-04 @ 09:53:20
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback