Hellacopters (Anna)

Det är ju helt sjuka dagar nu! Men imorgon ska vi öppna. Vi är inte riktigt klara än dock, så det blir tidigt på jobbet imorn. Så jag borde ju sova nu. Jag har gjort matsäck så jag kan äta frukost på tåget, det sparar jag in en tjugo minuter på!

Igår jobbade vi i ungefär 12 timmar först. Sen gick vi till Platens och såg på Hellacopters. Det var bra! Vilka var vi då, undrar ni? Jo, tjejmaffian bestod av:


Frida, Jojo och jag.


Vi hade värsta bästa platserna. ser ni bandet? Ser ni dem inte? Där framme, 100 meter bort. Närå, sen trängde vi oss in och stod och diggade. Vi spelade guitar hero till de flesta låtarna och skrek BENNY!


Johanna försökte bara se äcklig ut hela tiden.


Vi var med Whipping Floyd-Axel och grabbarna helan kväll. Han bjöd på öl och shots. Vi hade det så roligt. Vi planerade att köra en duett med Total eclipse of the heart på scenen. Men tyvärr blev det inget med det.


Sen dansade jag och Johanna galet. Galet fint alltså.


YEAH! Just do it.

Sen stängde Platens och de fick köra ut oss. Men vad härligt det har varit att jobba 13 timmar idag!





Fucking lovely evening. Vissa människor är snyggare än andra. Och andra dansar bra.

Nu ska jag zzzzova (som man skrev när man var 14,5 år)

Några tjejer som vill gå ut på lördag? Säg till oss så får ni haka på. Kom igen Lina :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Det hade varit kul kul men tanten ska faktiskt på fest!! Sittning i Norrköping ända från kl 16,00, blir en tung dag/kväll alltså.hihi.. men en annan gång!!



blev allt lite avis på att ni var på Hellacopters, var allt lite sugen själv också :)

Postat av: Tania

jag och lollo ska ha lite födelsedagsfirande hos lollo. ni får jättegärna komma dit? du och de du tar med dig? :)

efter sju. det är på drottninggatan, nära drottningbron. men du kan ju höra av dig?



Puss.

2008-10-23 @ 19:24:00
URL: http://taniasincic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback