Torsdag (Ninni)

Vad snabbt veckorna går. Det är inte klokt ju! Idag trodde jag förvisso att det var onsdag hela förmiddagen. Tills jag tackade våra pensionärer för förmiddagsfikat med orden "Tårta. Det är precis vad man behöver på en onsdag". Då var de vänliga nog att informera mig om att det kanske var läge att byta över till torsdags-schemat istället.

Gympan idag, ni.. Tjejerna var helt sjukt duktiga! Som de voltade! Och flickflackade!! Och saltade!!
Det känns bra för sön 7/12 så är det dags för uppvisning i pausen på MIF's hemmamatch.
Tjejerna måste ju börja öva lite inför publik nu när de ska börja tävla i vår.

Annars har det väl inte hänt så där värst mycket idag.
Förutom att jag fick Hannahs stortå i ögat förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback