Snart är den här dagen slut (Anna)

Idag har jag inte legat på latsidan. Lite kanske. Men mindre än jag brukar.

Varje fall med tanke på att jag bara sov två timmar i natt. Mellan fyra och sex. Sen sov jag liiiite till på fm. Men jag gick upp klockan tio. Då diskade jag lite grann. Till exemple den där kasslerformen från för tre helger sen. Mmmmmm.

Sen har jag tvättat! OJOJOJ! Jag har så mycket kläder helt plötsligt. Men jag vill alltid ha mer.

Det har också varit handboll. Jävla Mantorp fick stryk. Líte pga dålig coaching. Lite pga att de inte kan göra mål. Men oj vilken söt kille som spelar i Mantorp den här säsongen! En sån man vill ställa i ett skyltfönster. Men det får nog bli för barnkläder. Han är nog född -90 eller nåt sånt. Men är han inte det då ska jag griljera honom och sätta tänderna i honom. Mums.

Jag har ätit lunch hos mamma och pappa. Jag har varit på City Gross och söndagshandlat. Jag handlar bara en gång i veckan. Förra söndagen handlade jag för typ 850 kr. Idag blev det 165 kr.

Sen har jag sett på Idol-reprisen, One Tree Hill och nu har jag slötittat på Ensam mamma söker. Det är pinsamt men jag måste titta ändå. VARFÖR? Det är som med färjan ungefär. Hahahaha. Vilket program alltså. Den där Håkan har ingen självinsikt och Per är som Roland i Torsk på Tallinn.

Nu ska jag blogga om igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback