Nä vet ni vad (Anna)

Det blir nog sängen istället. Jag är trött. Jag ska noja lite över att jag faktiskt snart ska fira min 25:e jul. Nästa jul är jag närmre 50 än 0. Min gamla åsna. 25 år liksom.

Sen ska jag läsa gamla dagböcker och skratta åt mig själv. Jag är fan i mig skitrolig när jag vill alltså. Jag har just läst ett intressant inlägg (eller vad det heter i en dagbok) om tv-programmet Sikta mot stjärnorna. Jag har också beskrivit Beverly Hills, Rederiet och Skilda världar. Jag gillade tydligen tv. Och att chatta på ICQ. Jag har inget minne av det. Var jag en datanörd? Nä. Va jag tuff då? Nä, va. Va jag jättefjortis och självcentrerad? Indeed! Va jag kär i många killar? JÄTTEmånga. And I love it! Speciellt när jag har gjort slut med en kille utan att han vet om det när han var sjuk och så när han kom tillbaka så var jag ihop med en annan. HAHA.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Anna, 25 år är bästa tiden...jag lovar! Det är verkligen en bra ålder!

2008-11-09 @ 22:52:08
Postat av: besserwisser

du ska ju fira din 26:e jul

2008-11-10 @ 08:29:16
Postat av: Anna

Nä, för min första jul var vår familj hinduer så vi firade inte den.

Postat av: Anna

Nä, för min första jul var vår familj hinduer så vi firade inte den.

2008-11-10 @ 21:42:52
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback