Lite blahablaha (Anna)

Tjosan tjosan!

Idag har det varit en helt vanlig måndag. Måndagarna är ganska trevliga dagar.

Men imorse hände det nåt ovanligt! Jag duschade håret. Nu är ju inte det nåt ovanligt för en måndag, eftersom det tydligen var förra måndagen jag senast duschade håret. I'm Joey. I'm disguisting. Jag duschar ju kroppen ofta alltså, men det är ju så jobbigt att duscha håret. Jag försöker göra det så sällan som möjligt. Men två gånger i veckan ska jag allt göra det. Så jag slipper få nåt äckligt öknamn.

På jobbet var det som vanligt. Jag hängde om WeSC och SVEA. Jag hade också en jättegod matlåda. Det var lax och grejer. Jag tycker det är lite snålt med matlådor, men man kan ju inte äta ute 6 dagar i veckan. Det blir 420 kronor på Thai Coconut. Det är där jag vill äta. Dessutom är det faktiskt gott med hemlagat ibland. Olika kalkonkorvar och grejer.

Jag har köpt Morden i Midsomer för cirka 3500 kr. Än så längde. Det är ju några kvar.

Idag på gymnastiken har det gått bra. Alla är så duktiga. Jag har varit duktig och tränat aplänge också. Och imorn på gymnastiken (min) är det hopp. Kul. Det betyder VOLT! Tjoho! Dessutom ska jag nog va med Therese innan. Det blir kul.


(Här frivoltar jag dock)

Annars har jag konstaterat att Sikta mot Stjärnorna var som dåtidens Idol lite grann. Och jag skrev lika mycket i min 97 års dagbok om Sikta mot Stjärnorna, som jag bloggar om Idol. På fredag blir det nog kul! Duetter och grejer. Och soul.


Nej nej nej, jag skulle ju inte skriva om Idol för jag får inte det för Kristin. Så jag skriver om nåt annat. Kanske att jag ska gå och duscha nu. Sen ska jag gå och lägga mig. Jag hoppas att de inte ska börja hamra i stenar eller vad de nu gör klockan sju imorronbitti igen. Då slänger jag använda strumpor på dem.

Bye bye äppelpaj.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Var jag med när de bilden togs?

2008-11-11 @ 20:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback