Jävla Mantorp handboll (Anna)

Idag har det varit handboll. Matchen var så tråkig och Mantorp var så dålig att pappa och jag gick hem. Då låg de under med elva bollar eller så. Mantorp var bra på att skjuta utanför, skjuta på motspelarna, bli utvisade och passa fel. De andra laget var bra på att göra mål och hade väldigt bra försvarsspel. ERGO, Mantorp förlorade. Förmodligen med massor. Och alla var verkligen dåliga idag. Till och med Robert Ström som man alltid kan lita på och målvakten Ross och ja, alla. Utom han den snygga killen (barnet) såklart. Han var bara lovely.

Förövrigt vill jag tacka alla för igår. Det var kul! Vi gör om det snart igen. (Inte om mina grannar får bestämma)

En granne har klagat litegrann. Men det är samma granne som klagar över att jag hoppar med skor jämfota inne hela dagarna så att det dunkar nere hos henne. Detta är ju omöjligt eftersom jag jobbar nästan jämt på dagarna. Så jag tar det inte så hårt.

Nu blir det teve och söndagsmys. Man har faktiskt en anledning att vara hemma även fast man inte har familj, även om andra påstår annat.... :) Nu är jag inte ledig igen förrän söndag 7/12.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Oh ja!!! Det var jättekul, ser fram emot nästa gång! Tack för god Taco också.



kram

Postat av: morfar

Hälsa grannen och fråga om jag stör när jag går förbi utanför på väg till pendeln.

2008-11-24 @ 01:23:58
Postat av: Åsa

Snygg-Niklas heter han, den unge Lovely, men han är just det, UNG och såldes inget för dig;-)

2008-11-24 @ 18:11:29
Postat av: Anna

Jag tror att du stör "morfar", ALLT stör. Och då måste hon komma hem till dig också och titta så att du verkligen inte har en motionscykel som du sitter och trampar på twentyfourseven. Hela bostaden ska gås igenom. En liten titt i skafferiet är sånt man får räkna med av grannen. Så försök trippa förbi lite tystare... För din egen skull.



Åsa, snackar vi ung ung eller bara ung kanske 86a? Jag är ju trots allt ganska omogen för min ålder...

2008-11-24 @ 21:10:12
URL: http://kellandersisters.blogg.se/
Postat av: frida

det är lugnt Anna, du FÅR vara först med att gå på de som är födda -90.

2008-11-24 @ 22:06:29
URL: http://fridur.blogg.se/
Postat av: Anna

HAHAHAHAHA.... Tack Frida. (Jag kräks lite i munnen när jag tänker på det.) Men blir inte du ledsen då då?

2008-11-25 @ 09:59:19
URL: http://kellandersisters.blogg.se/
Postat av: frida

jag får väl försöka överleva på nåt sätt. don't worry about me.

2008-11-25 @ 11:51:16
URL: http://fridur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback