Jag har gjort mig illa igen (Anna)



Det är svårt att ta en bild på en svullen fot. Men det har jag idag! En tiokilosklump! Något som förmodligen skulle funka som en simdyna.

Vad har hänt då? Jag har inte hunnit undersöka den än, för jag har jobbat idag, men Ninni och jag har lagit vad. Ninni tror att den är bruten. Jag tror bara det är en spricka. Jag tror att det blir jag som vinner Ahlgrens bilar-påsen.

Har jag brytit nåt igen ska jag låsa in mig i min lägenhet resten av mitt liv.




IDOL!

(vi ses sen)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Ser inte bra ut för någon av Annorna ikväll=(, en med bruten fot, en som åker ur idol...vilket är värst??!

2008-11-14 @ 21:20:31
Postat av: Anna

Synd att du inte hade rätt idag också Åsa! Hon var ju så dålig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback