Gästrumsfix (Ninni)

Kolla här vad duktiga vi har varit idag!







Jag känner mig riktigt nöjd! Det kommer bli mysigt där ute när jag väl är klar.
(Golvet är inte sådär flammigt som det ser ut, det är nyskurat och jag hann inte vänta på att det skulle torka.)

När vi nästan var klara så tittade Jens förbi. Medan vi fixade det sista gick han in och satte på kaffe. Som vanligt fick jag be om ursäkt för att jag inte hade något att bjuda på till kaffet.



Men se där, det hade jag visst. Jag hade fattiga riddare. Det visste jag inte.
Goda var de i alla fall.



Jens var till Ragges stora glädje hundvakt till Anja och Wilma. Tjejerna verkade däremot inte lika lyckliga över Ragges närmanden.



Nu är det bäst att jag tar en dusch. Det är ju Taco- och TVspelskväll hos Anna ikväll.
Jag blir ju alltid försenad när jag ska göra något med syrran.
Det ser jag visst ut att bli även denna gång.

Kommentarer
Postat av: Cici

Gästrummet blir nog superfint!

2008-11-22 @ 22:06:22
Postat av: Alexandra

det blev superbra med mörkt golv i gästrummet. Får komma o se live =)

2008-11-23 @ 10:23:00
Postat av: Anonym

fin tapet. vad heter den och vart har du köpt den?

2008-11-24 @ 10:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback