Fulländat (Anna)

Mitt liv är fulländat. Mitt liv har en mening. Jag vet varför jag skapades till denna jord.

Svaret är GUITAR HERO 4.

Ja har fått mitt idag redan. Det är så kul. Men nu vågar jag inte spela trummor längre. Grannarna kanske vill sova.




Annars är jag sjuk och hemma från jobbet. Det var faktiskt Pelle som föreslog att jag skulle va hemma imorn med, så jag är faktiskt inte hemma för att spela tv-spel. Även om det är det enda jag kommer göra.


På lördag blir det spela av här hemma förresten. Då är jag frisk också! Hittills är vi:
Ninni, Per, Ragge
Frida
Johanna
Lotta
(i anmälningsordning)


Men fler måste ju vilja komma hit och spela trummor????

Tiden är runt sex-halv sju för de som vill äta taco här innan, och sju för de som väljer att gå på hockey innan. Eller kanske bara inte vill ha taco.


Nu ska jag spela vidare. Men det får bli gitarr nu (tystare). Först ska jag ta två panodil till.

Hej hopp! Jag är i himlen!

Kommentarer
Postat av: Hanna

men men men....hockeyn börjar ju 18.30. om vi talar om samma match förstås. önskar jag kunde kommit - lovar att komma en annan dag om jag får. ha det så jättekul!!! själv ska jag heja fram LHC.

2008-11-21 @ 09:09:10
Postat av: frida

är det inte lördag snart? åh...

nu ska jag jobba (istället för dig)



trumma på så ses vi imorrn!

Postat av: Sierskan

Anna eller Johan Anna eller Johan Anna Johan Anna Johan Anna...

2008-11-21 @ 21:04:50
Postat av: Anna

ANNA ANNA ANNA ANNA ANNA ANNA ANNA ANNA ANNA ANNA ANNA ANNA ANNA osv.....

2008-11-21 @ 22:27:33
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback