FAAAAAAAN (Anna)

Nu kommer det lite svordomar, känsliga läsare och mamma och pappa rekommenderas att titta bort...


Jag gillar inte Lars alltså, men hur fan kan den där jävla Anna med hennes stora jävla panna och mansröst få vara kvar i Idol? Det är ju skandal, svenska folket. Hon sjunger så illa! Och ser precis likadan ut varje gång. PLEASE GOD, hon måste åka ut nästa vecka. Och sluta för guds skull att grina hela tiden!

Ta med dej din panna och försvinn ur mitt liv. Till och med min katt lägger öronen bakåt när du sjunger.

Kommentarer
Postat av: Tania

jag håller med. lars är ju i alla fall bra när han vill. anna bara försöker och försöker men det blir inte bättre. hon är framförallt TRÅKIG och det gör mycket. Hur kan Robin hänga löst men inte hon liksom?? förstår inte!

Postat av: Sarah

Anna var ju en av de bästa i gårdagens program, låten passade henne perfekt. Men vad gör den där pojkvaskern Robin B kvar i tävlingen?

2008-11-08 @ 11:57:45
URL: http://gundel.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag håller med Tania! Vad är det du säger Sarah? Anna var ju så tråkig att jag vill slänga en sko i pannan på henne. Hon tittade så där lidande in i kameran som alltid, KAN DU SE UT PÅ NÅT ANNAT SÄTT TACK! Robin B var ju iallafall rolig. Anna sjunger illa och är tråkig att titta på. Hon måste åka ut nästa vecka. Ja, Lars kan ju sin grej, men sen borde han kanske inte tackat ja till att va med i idol om han bara skullle skita i/driva med det.

2008-11-08 @ 16:53:39
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback