Äntligen kär (Anna)

Jag följer ju One Tree Hill.

Idag blev ÄNTLIGEN Peyton och Lucas ihop igen. När Peyton kom gående genom vänthallen på flygplatsen och Lucas såg henne och de kastade sig i varandras armar, ja, då blev jag kär. Ni vet så jag satt med ett lyckligt flin och pirr i magen.

Så inte kan man kalla mig för känslolös inte. Kanske kärlekstörstande. Uppenbarligen. Jag kände nämligen likadant varje gång de var i bild. Jag hoppas inte att jag är kär i nån av dem! Jag tror inte jag har så stor chans.



Hahahahahaha. Undrar vart detta barkar hän? Ska jag börja gråta i filmer? Tycka det är fint att få blommor? Eller har det än en gång bara att göra med det här att jag engagerar mig så dant i tv-program?




Tv-serier I like just nu: (eller följer iallafall)

Idol
Grey's
One tree hill
Gossip girl
Färjan
Ensam mamma söker

(De två sista för att de är tragiska)

Det är faktiskt allt.


Men på onsdag släpps The office säsong 4! Jippie! Den ska jag köpa direkt! Och på fredag guitar hero 4! Vilken vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback