När Ninni rockar rockring i trosor och en klättrande katt (Anna)

Idag har Ninni varit hos mig. Vi körde Wii Fit. Då kan man inte ha jeans, sa Kristin och tog av sig dem. Sen rullade hon sitt pelvis mycket läckert när hon låtsasrockade rockring. Annars var det slalom som var hennes grej. Det var roligt. Sen tvättade hon mitt hår.

Förövrigt leker Timon tafatt med alla djur/löv/människor och balanserar runt på balkongräcket. Hon kommer nog snart trilla ner. Bara hon inte rymmer. Det är gräs under så hon slår sig iallafall inte.

image1867
Ja ni kanske hellre hade sett en bild på Ninni och hennes trosrockande istället för klätterkatten. Vem vet vad framtiden har i sitt sköte.


Nu har jag kommit hem från dagens utflykter och är hos mamma. Berit och Barbro ska komma hit. Det blir lax här och sen kladdkaka hos mig (som mamma har bakat). Kul!

Sen ska jag följa med till gymnastiken. Man vill ju säga hej då, vi ses i höst. Kul! Speciellt att träffa alla raringar.

Kommentarer
Postat av: Hanna

...och få presenter!!!

2008-05-06 @ 18:16:12
Postat av: Sara

Sätt dit ett nät på balkongen, annars rymmer katten kanske och blir överkörd :( Det hände en kompis

2008-05-07 @ 02:22:20
Postat av: arvid

Sara. Att du tar så lätt på en kompis död sådär. Men hon kanske överlevde.

2008-05-08 @ 00:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback