Hos familjen Möller-Larsson (Ninni)

Precis hemkommen hockeykväll på Betesvägen. Vi pratade i och för sig mest, men lite tittade vi allt på matchen, i alla fall på slutet. Det är allt lite svårt att engagera sig i hockey såhär års. Det kanske ändrar sig nu i semin och i en eventuell final där det hettar till lite mer.

Adrina var med hela tiden, men hon var inte intresserad av hockyen utan verkar tycka att bröst är roligare. Särskilt Cicis men hon var även på jakt efter mina ett tag. Det hade hon ju dock inte haft särskilt mycket för.

Söt är hon, lilltjejen. Och tyst. Det är lyxigt för oss barn-ovana.

174189-1921
Cici försökte med varierat resultat hålla henne vaken så att det inte skulle bli så mycket vaket inatt.

174189-1922
Hon trivdes allt ganska bra i tant Ninnis armar. Tant Ninni trivdes också.

Annars är det bra, men jag har två undringar:
1. Varför har jag inga snygga kläder, skor eller för den delen handväskor?
2. Varför ska det bli pissväder i helgen när jag har planerat att sitta på uteserveringar i stockholm och dricka vin, prata skit och bara ha det gött?

Kommentarer
Postat av: arvid

Du har ju massor fina tracktops.

2008-05-14 @ 23:04:19
Postat av: Ninni

Trodde nog att du skulle föreslå den där fina rosa inte så långa kjolen jag har...
:-)

Postat av: Arvid

Nej, spara den till buggkursen.

2008-05-15 @ 09:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback