Appråpå buggkurs... (Anna)

I onsdags ringde det en till mig och ville anmäla sig till Trampets nybörjarkurs i bugg. I Kristianstad. Jag sa att hon nog ringt fel. Hon frågade om det inte var Anna? Jo, sa jag. Har jag ringt 0708-593257 (mitt nummer!!!)? Jo, sa jag. Ja, men det är det numret som ligger ute. Jag förklarade att jag inte dansade bugg. Men hon var väldigt envis och skulle prompt anmäla sig till min kurs, för hon hade länge velat dansa bugg med mera med mera... Till slut lade vi på.

Jaha. Är det nåt skämt? Är det nån som på skoj anmält mig som ledare för nån buggkurs nere i Skåne? Shit pommes frites alltså. Är det nån som känner sig skyldig?

Kommentarer
Postat av: ARVID

du kan ju bugga

2008-05-17 @ 02:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback