Se upp i backen! (Ninni)

Jag är ganska säker på att det var årets vackraste dag här igår. Klarblå himmel, perfekt snö, solen värmde och humöret var på topp!

Swosh swosh lät det i backen när jag åkte. Eller, om jag ska vara ärlig, swooooosh - lång paus - swoooosh. 
Okej, det kanske inte går så fort, men det är i alla fall snyggt. Trodde jag. Tills Janne sa "Huvudsaken är att du har roligt, inte hur det ser ut" efter ett, vad jag trodde, ovanligt stiligt åk.

Idag har inte vädret varit lika fint, men vi har haft skoj ändå. Synd att vi ska åka hem imorgon.

174189-1590
Så här snygga var vi igår! Lägge märke till hjälmen. (Särskilt du Åsa!)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Dutti kiccka som lyssnar på tant=)

2008-03-09 @ 20:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback