Särimner (Anna)

Idag (eller igår) sa Arvid till mig att han tyckte att jag är lik Särimner. Sjyst va?

Idag har jag, mamma och pappa hämtat mina nya soffor från Rum Interiör. Pappa fick köra släpet. Alla kånkade och bar efter bästa förmåga. Nu står de (inte mamma och pappa utan sofforna) på altanen och väntar på att få komma på plats. Ja, jag vet att jag tjatar lite om lägenheten, men jag är ju exalterad värre.

Johanna är hemma en vecka med nu. Det är kul. Vi ska vara imornkväll. Lovely.

Imorse var jag hos doktorn.

Idag på gymnastiken har vi tränat på frivolt. Det är kul tycker jag. Men jag har knäckt min höft. Så jag är lite skadad. Det är tråkigt. Jag fick åka med Therese. Det var kul.

Nu vill jag sova. Imorrn ska jag dammsuga på jobbet. Det är aptråkigt. Jag håller nästan på att säga upp mig lite grann varje gång det är min tur att dammsuga. So long!

Kommentarer
Postat av: Linda

Har ni pratat om den 18? (viskar: ullared)

Postat av: tania

HALSA JOHANNA!!!!!!!!! puss

2008-03-12 @ 14:24:25
Postat av: Pelle

Hurdå lik Särimner? Äts du upp varje kväll och återuppstår på morgonen? Eller ser du ut som en gris?

2008-03-12 @ 19:02:14
Postat av: Arvid

Ja.

2008-03-12 @ 22:45:14
Postat av: Anna

Jag äts upp varje kväll, ja. Det är inget jag är stolt över men så är det.
Och ja Linda, vi har pratat om den 18 och Arvid sa att vi fick ledigt, och Pelle sa att vi fick ledigt bara vi inte skulle åka till Ullared....
Och Tania, jag ska hälsa Johanna så mycket, vi ska va imorn (fredag) kväll istället.

2008-03-13 @ 09:09:33
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Linda

Härligt!! men det är ju inte ullared vi ska till...utan redaulla. Haha...min humor är så underbar...jag borde egentligen få vara med i parlamentet.

2008-03-13 @ 10:50:09
URL: http://tulpangnissel.blogg.se
Postat av: Pelle

http://www.youtube.com/watch?v=7KhJGrxpv70

Klart ni ska ha ledigt. Kolla om ni hittar några snygga kläder som vi kan ta in till butiken. Jag har hört mycket gott om deras utbud.

2008-03-13 @ 17:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback