Hos Lotta (Ninni)

Tidigare under dagen var jag på besök hos Lotta Esping på Rappestad. Jag har nog inte varit där sen jag var sju-åtta år, så det var kul.

Lotta och hennes lillasyster (Jag tror att det var Sanna - men det kan lika gärna ha varit Josse. Eller nej, det var nog Sanna. De är väldigt lika, de där huggormsbarnen.)  red i ridhuset när jag kom. Det såg så skoj ut! Jag blev jättesugen! Tror att jag ska bjuda in mig själv på en ridtur så småningom.

174189-1585
Ett inte jättebra kort på Lotta. Det är svårt att fota galopperande hästar ska ni veta.

Vill ni se bättre bilder på Lotta och hennes hästar kan ni kolla in hennes blogg
här!

174189-1586
Arga leken börjar nu! Tilia tar jobbet som stallvakt på största allvar. Här försvarar hon hinken med sitt liv. Ragge, som i vanlig ordning inte kan läsa av andra hundars signaler, var glad som vanligt. Han trodde att Tilia bara ville leka.

Nu ska jag ringa till bostadsbolaget och låtsas att jag är Anna. Hon vill ju som bekant få sin lägenhet ommålad, det vill inte bostadsbolaget. Anna tycker att såna här samtal är lite jobbiga så då brukar jag göra dem åt henne. Vi får väl se om jag lyckas.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Du är sååå välkommen på en ridtur! Ha det så kul på skidsemester! kram L


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback