Check (Anna)

Nu har jag varit och valt nya tapeter och färger. Till och med badrummet fick jag göra om. Och det bästa av allt: Jag får nytt golv i köket dessutom. Jag slipper det orangea/röda/spyfärgade som är nu och får ett grått/svart mycket finare. Fast det skulle ta 1-2 månader att fixa så jag får stå ut med det fula golvet ett tag. Men det kan jag göra. Nu är jag så exalterad och vill flytta in och att allt ska vara klart. Skynda!

Så:
Badrum - check
Sovrum - check
Vardagsrum - check
Hall - check
Kök - check

Ja, alla rum verkar vara bestämda nu. Hurra!

Snart ska jag jobba. Sen är det bara lördag och sen är det helg! Den här veckan har varit väldigt jobbig på jobbet. Jag ser fram emot en ledig söndag.

Kommentarer
Postat av: arvid

Grattis!!
Och så slipper du allt tejpande. Ibland lyser solen på liljekonvargen.

2008-03-07 @ 23:17:35
Postat av: Anna

Ja. Jag hatar att tejpa. Nu får jag bara flytta in och ha det vackert istället. I min jättegröna soffa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback